vineri, 31 octombrie 2008

Amintiri din copilarie







Ce pot sa va spun,decat ca sunt trista...a plecat a iar tata,ufff..era asa de bine acasa,cu totii...veneam de la munca ii gaseam p toti acasa,stateam de vb,la o barfa mik in familie,tata ne alinta,se juca cu mine,cu noi....o sa imi fie dor ....de toate clipele astea frumoase,de armonia familiei.Acum casa o sa fie iar goala...,o sa vin de la munca si nu o sa ii mai gasesc p toti la la caldurica si cu zambetul p fata...imi cad lacrimi,imi amintesc cand eram copilasi micuti...c frumos mai era....toti acasa..frati,surori si parinti:X.Cei drept in fiecare zi trebuia sa avem portia noastra de bataie:D:)):))ca daca nu,altfel nu avea cum ...si...verisorii nostrii mereu radeau de noi ,ca nu era zis sa nu ne "cafteasca"...bniteles ca ne ofticam si ne certam....dar dupa cateva ore ne imapcam...Ne jucam cu papusile pana seara tarziu...c frumos mai era!!Avem suuper amintiri din copilarie,nebunii,obraznicii,tot felul de prostioare...niciodata nu ne vom mai intalni cu acesti ani!Niste ani p care fiecare copil trebuie sa ii petreaca in armonie,fericire,nebunii,tot felul de chestii care te face fericit p atunci,chiar daca acum ,cand ati amintesti,te prapadesti de ras.Sunt cele mai frumoase amintiri p care un om le poate avea in viata sa.Nu ai griji,nu ai greutati,traiesti intr-o lume de povesti,numai un zambet,numai o fericire.Cand cresti,deja te maturizezi,vin grijile,greutatile,suferintele....si nu iti mai vine sa faci c faceai in copilarie sau nu mai ai cum,ai deja o varsta care te impiedik,cel putin asa cred unii.Eu,am ramas acelasi copil in adancul sufletului ,care am fost odata...desi exteriorul arata cu totul altceva,doar sa-mi fii f apropiat ca sa iti dai seama...imi place sa rad...sa dansez...sa ma distrez...sa ma alint,sa ma port ca un copil,ador sa ma sarute p frunte persoana iubita,imi amintesc cu drag si cateodata cu lacrimi in ochi de copilaria minunata p care am avut-o si p care sunt sigura ca niciun copil din ziua dea zi nu o va mai avea!Spun asta,pt ca ma uit la surioara mea de 3 ani,desi noi am avut o copilarie extraordinara ,suuuperr....ea deja stie de net,calculator,telefon,ba chiar mia zis sa o las sa vb si ea p mes:D...mda....cam ciudat,dar asa e...nu stie de papusi,desi mereu ii cumparam si saracutele raman fara un picior sau o mana,ori te distruge de tot:))nu stie sa se joace cum ne jucam noi in pamant,faceam chirpicei din lut:))...orice lucru poate pt unii penibil,p noi ne amuza acum si incercam sa traim clipele acelea de atunci,un pic mai diferit acum,deoarece le traim doar din amintiri!Pacat cum multi parinti,copii nu isi dau seama de aceste lucruri,dar care mai tarziu o sa afecteze f mult.Copii de acum vor creste,vor avea necaz,o problema...in c isi gasesc alinarea??c isi pot aminti ei din copilarie?Bogat e cel care a avut o copilarie,care acum isi aminteste de ia cu mult drag,cu zambetul sau chiar o burta buna trasa de ras,cu toate nebuniil;e p care le-a puut face cand era mic.Asa trec anii,si iti amintesti de toate bune,rele....si stii ca nu ai trait degeaba...ci ti-ai trait fiecare etapa a vietii ca la carte,indiferent ca unele etape au fost mai triste si unele happy....toate asa cum au trebuit....trecute cu BRIO...si un happy end!!!(am pus prima poza eu cu vik,pt ca noi suntem copilasii familiei:D si andreuta mea...cea mai mik....iar a 2-a poza...tragaem o burta de ras....din pricina prostioarelor noastre:D)

Un comentariu:

victoria-valentina alexe spunea...

valeuuu fata, mi-au dat lacrimile, pe bune...ce tare mai era, ce vile din chirpicei de lut faceam, ce ne mai fugaream prin vie, ce haine de dive mai faceam la papusi...ce dor imi este.acum e totul cum ai zis tu, trist, trist...da lasa ca ramanem noi cu mintea in colturi mereu si de cate ori ne intalnim retraim macar putine din nebuniile copilariei.