duminică, 19 octombrie 2008

Devdas...


Sentimentele sunt mai presus de cuvinte,iudirea e mai presus de orice rautate,dorinta e mai presus de orice interzicere,inima uneori e mai presus de cuvantul tau!Acum inima imi striga sa fac ceva ce nu e bn,nu se cuvine.Cu greu ma stapanesc!Nu stiu daca ma auzi,desi te strig si casa imi rasuna!Numele tau ma inconjoara,dorinta de a te auzi sta langa mn,inima imi bate tare,uneori,tind sa cred ca ar vrea sa iasa din piept sa vina langa a ta!Acum ma terminat de vizionat un film,care cred ca nu m-as satura niciodata de el...Copilarie,iubire,fericire,despartire,regasire,amintire,moarte....aici incep toate si tot aici se sfarsesc...iubire imposibila ,parasire,suferinta...cei care cauzeaza toatea aceastea de cele mai multe ori ,parintii!De ce ?...mereu m-am intrebat...De ce nu poate exista o iubire ca in povesti?Ca in povestile cu printese,cu zane...unde mereu e fericire...DRAGOSTEA e un lucru de care te desprinzi f greu sau poate chiar niciodata,daca a existat cu adevarat!Incetul cu incetul toate au un final,unele fericit,altele trist... .Am preferat sa ma descarc,sa scriu,sa ma simt libera,sa puteti citi in sufletul meu,numai sa nu te caut....ma simt libera,ma simt ca un fluture care traieste doar pt o zi,p aripioare avand culorile fericirii...Cum scrie si in"franturi-dintr-un-juranal"...oricare dintre noi a visat la o iubire ca in povesti...o iubire care te tine numai cu zambetul p buze,o iubire care iti provoaca fluturi in stomac,o iubire care atunci cand cineva te priveste o vede p chipul tau,...nu toti avem parte de ea...!m-ai rugat sa raman asa cum am fost,sa nu am schimb,desi dupa,ai facut cea mai mare greseala din viata ta.....cu toate astea...."te intorci,deja cand este prea tarziu.Ai preferat sa pleci cand a fost mai greuu....te-ai intors......prea tarziu,suferi desi ai facut-o cu mana ta,am vrut sa te ajut,lacrimile mi-au curs,mana ta ma mangaiat,te-am pus sa juri,asa ai si facut,mi-ai spus ca ..."cand voi simti ca nu voi mai fi,voi veni in fata usei tale,fungind spre mn,strigandu-mi numele ,cu lacrimile p obraz,iar eu privindu-te cum vii....nu voi mai fi..."toate se inntampla din cauza ca multi nu stiu s iubeasca cu adevarat,sau daca iubesc,nu au taria dea a infrunta toate greutatile,pt pur si simplu,o iubire,iar lacrimile sunt in zadar,cand vezi,iubirea ,cum se stinge in fata ta!!!!iubeste si vei fi iubit,....lupta pt ceea c iubesti in viata!!

Un comentariu:

victoria-valentina alexe spunea...

Nu totul este asa cum ne dorim, insa nimic nu se intampla degeaba...Ai rabdare si asteapra cumintica printul cel adevarat, nu un zmeu care zboara din casa in casa...