vineri, 17 octombrie 2008

dorinte implinite...reusite in viata....

Cum scrie si titlul articolului,mi-am indeplinit o dorinta din cele multe,am o reusita in viata...nu cu mult timp in urma ,mi-am propus sa incep scoala de soferi,sa am si eu permis...o da.......si am inceput-o....acum o luna...astazi 17 octombrie 2008.....am terminat cu bn scoala,deci am luat permisul ,da??asa ca aveti grija,ink un pericol in trafic:))c pot sa va spun ....sunt super fericita,am reusit....si din prima:D...c fata desteapta sunt:d......asta pt cei cu mii de diplome ,care le tin la naftalina sau in cel mai rau caz,neavand bani de hartie igienik,folosesc diplomele,ca altceva nu au c face cu ele!.....mai oameni buni,daca doriti sa aveti o dilpoma ,verificati-va daca aveti creier destul de bun sau care sa functioneze la ceva bun,in folosul umanitatii,nu numai la prostii:))....mda...spun astea pt ca am intalnit un personaj,care ma invita la o cafea ,asta acum vreo 2 saptamani,acest personaj fiind un "el"...iar acest "el"avand prietena....bninteles ca l-am refuzat ....cu conditita ca daca iesim toti 3 ,adik eu el si prietena lui,accept....si cik sunt dupa timpul lui"ceasca":))pai cam da ca m-am nascut in 89:))):)):))....nu mi sa parut corect sa ies cu el al suc,mai ales ca nu eram asa buni prieteni si ca in primul rand avea prietena....dar cum cu unele specimenii nu poti discuta,si cum sunt majorittaea daca ii refuzi,exact cum credeati,a inceput cu jignirile...mda...sincer m-am amuzat cat e de prost.....:)):))vreau sa ajung intr-un anumit punct,de aceea am deschis acest subiect cu acest personaj cu "n"diplome:)).Incepuse cu ceva de genu ca eu nu am fost in stare sa termin liceul si dau de permis?......in primul rand...nu am renuntat la liceu pt ca imi era lene sa termin,sau din alte motive care sa dovedeasca ca am renuntat pt ca nu am fost in stare sa invat...nu...!!Motivele mele au fost foarte intemeieate.Pt mn familia e cea mai importanta,iar eu pt ea ma renuntat,ca sa ma intelege-ti mai bn,e vb de tatal meu,multi nu stiu,si nu au facut decat sa ma jigneasca si multe vb urate...in primul rand nu imi pare rau pt c am facut,am facut-0 pt tata si sunt hoatarata sa imi reiau studiile indata c sunt p "painea mea" sa am un servici si asta va fi cat mai curand.Am fost nevoita s renunt pt ca tatal meu sa imbolnavit,sa operat in ultima clipa cand mai era putin si il pierdeam.....nu dupa mult timp dupa operatie ....la locul de munk a avut accident...si a fost in ghips,cum puteam eu sa ii cer atatia bani,stiind ca el putea sa nu mai fie printre noi acum,numai pt niste imbecili care nu inteleg un astfel de sacrificiu,si nu pt cnv strain,l-am facut pt tatal meu,pt cel care mi-a dat viata,pt cel care m-a crescut,pt cel care e mandru de mn,pt cel pe care il iubesc cu toata fiinta mea si nu stiu cum ar fi viata mea fara el....daca eu nu renuntam,acum cum puteam trai cu gandul ca din cauza ca nu am vrut sa renunt tata nu mai e langa mn?cn isi iubeste parintii cu adevarat poate intelege,cn nu....chiar nu ai cum sa intelegi....si nu imi este rusine cu asta....mai ales cand stiu ca tata e langa mn ,langa mama ,langa familia mea....fericiti alaturi al bn si la greu,impreuna o familie unita,care desi nu par tatii asa amestecati in problemele fetei lui sau chiar cand suferi dintr-o poveste,sa stai cu capul p umarul lui,si sa-l auzi cum te incurajeaza,cum iti da putere sa mergi mai departe,cand te face sa te simti unikata,ca tu insemni mult mai mult decat iti inchipuiai!e ceva c nu poate fi spus in cuvinte!Sincer nu ma asteptam ca tata sa fie asa intelegator cu mn si ,mai ales sa imi dea sfaturi,:))niciodata nu as fi crezut...acum mi-am implinit un vis,datorita lui,....si vreau sa vedeti ca multi degeaba se dau mari ca au diplome daca, atunci cand decshid gura,te prapadesti de ras...nu pot zice ca as fi perfercta,dar nici nu ma laud cu mii de diplome=)))lasa ca am si eu cateva ..din clasa1 pana in a 10....ohohoh.....10 diplme...wow..uite ma ca am si eu:))):)):)))hm...am inceput sa ma laud:)))deci un lucru vreau sa tineti minte NU MI-E RUSINE CU ASTA...am facut-o pt tati meu si sunt sigura ca oricare dintre voi ati face la fel...totusi,cu toatea astea,tin sa te anunt domnu' important,vezi nici macar nu te scriu cu majuscule,stiu c e multimea vida=))).!..Stiu...te simti...stii ca despre tn e vb...pai c sa iti fac...."atat ete"se mai intampla.....deja miroase a "peste"=)))....

Un comentariu:

victoria-valentina alexe spunea...

iubita mea, am zis si ma repet...eu sunt foarte mandra de tine, pentru ca te cunosc bine...ai tot sprijinul meu mereu, orice vei face (bn nu pt rautati, decat dc sunt din astea mici).pup