joi, 16 octombrie 2008

Cel din urma va fi cel dintai


Hmmm...cam asa suna proverbul, si are f multa dreptate...parerea mea....!Parerile niciodata nu se discuta!C pot sa va spun....sunt f happyyy....char f happyyy...nu de foarte mult timp mi-am propus cateva lucruri in viata ....unul l-am realizat....c mandra sunt:d....daca totusi ink nu mi-am gasit jumatatea ca sa am o ocupatie importanta, mi-am propus sa fac lucruri care imi sunt de folos si ma ajuta in viata, in ciuda faptului ca multi au gandit si chiar au si spus ca nu reusesc, uite ca acum treb sa isi inghita galusk:))si unii dintre ei sa isi bage unghiile in gat....c bn am simt....


Esti atat de bn dispus. atat de fericit si multumit de tine atunci cand iti propui ceva si realizezi sa faci acel lucru...e nemaipomenit,mai ales cand stii ca altii din urma ta sunt extraordinar de invidiosi..:)):))sac sac......v-am facut-o.....mai ai ceva de zis??;;)..mda....cum ziceam ....mandra, chiar f mandra, totusi haide sa fim mai modesti un pic, sa descopere altii toate calitatile noastre (ale mele bineinteles) si tot c e bun despre noi....

Ce sa va mai zic.....pot sa zic ca am aproape tot c imi doresc:D...o famile iubitoare (cu exceptia fratiorului meu Mariusik care e un pericol public:d)am un tata de milioane, o mama de miliarde...ii iubesc mult....sunt mandra cu ei....(cu toate ma mandresc eu=))...)o surioara bestiala, nemaipomentita, p care o iubesc tali di tot "ma mai gandit la ceva":)):)):))..."mmm...hadi,bini":)):)).."mamaghila"=)))asta e tare...da si bn inteles ca nu uitam de suriara mea mai mare .."bironik" care mi tariii dol di eaaa....si iubesc mult di tot...acum mai nou si p cumnatelul meu marian:d...mda.....am niste verisoare de milioane rambo si vik....."vinerea viitoare ,a fost la sc=))))...stim noi...altcineva nu mai conteaza)desi mi-e door de copilaria noastra cand ne jucam cu papusile, in namol....ne trimite-am scrisori...desi stam "gard in gard":)):))ca doar sunt de la tara...c deranj p cnv...huh?...ma gandeam eu....vai uitam de "mairean" un var p cinste...sa-mi traiasca.....nici de "forin"nu uitam:P mai ales de "rusoice"p toti ii iubesc....suntem o familie enorma...haha rambo ...mai ai oleaca si devii :vandame"c faci ochii aia asa mari??e??nu stii ah ???c credeai ca l-am uitat de varu alin?ne-ahhhhh.Ink un membru in familie...wow...c ne mai marim:))...c mai.., avem o familie enorma si ne iubim mult....va multumsc,anticipat...gabriela dana=)))))))hai ca iar ati zambita la mn:D olaeca mai mult....Mah, c sa va fac daca is mai tacanita:D?....iubesc p cn ma iiubeste.....

3 comentarii:

victoria-valentina alexe spunea...

bravo gabiiiiiiiiii!!!!!esti cea mai tare verisoara...am avut incredere in tine, si sa stii ca nu m-ai dezamagit!!!multa bafta cu restul planurilor.besc mult :*:*:*

victoria-valentina alexe spunea...

da fata...uitasem...doamne ce tare mai era cand eram mici, ce dor imi este (da nu ai specificat ca era o furacioasa mica ajutata de un super instrument facut din sarma, chir de tine)..oricum esti o scumpa

A fost odata ca-n povesti... spunea...

pfff ce amintiri frumoase.....si c se potriveste titlul...:)si e bine zis.!:*