luni, 3 noiembrie 2008

where is the true??




So many times ni se intampla lucruri p care noi prea putin ,sau chiar deloc le dorim.Am momente,sometime cand incerc sa ma regasesc,but nu reusesc.Incerc sa vad lucrurile pozitiv,dar don't reusesc.Now sunt entuziasmata de un lucru,de o chestie,nu dupa mult timp apare o dezamagire.I wish sa stiu unde e the true,desi toate sunt pink,ceva lipseste,ceva ma nemulumeste.De ieri ceva sa intamplat,brusc imi fuge mintea far away si mai ales cand asculti si o melodie melancolica,e si mai grav.Nu reusesc sa imi revin.Nu reusesc sa ma concentrez asupra lucrurilor p care le fac,don't reusesc sa fiu eu.D ceva timp nu reusesc to be me ....the one i used to be!F rar ma regasesc,sunt eu insumi,rad de nu ma mai pot opri,simt ca traiesc life la maximum...atunci cand sunt cu mi primita vic!!!!Ea imi da putere,para mi es una estrella:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:luv so much....and ii needed so much...because....besc motzato la tine asa de mult....totusi...something lipseste...ceva.....somehing ...ceva....where is the true??!!??

Un comentariu:

victoria-valentina alexe spunea...

valeu....ci bini ma simt...si mie imi place sa petrec mult, mult timp cu tine, iubita!!!puuuupp