joi, 16 octombrie 2008

prietenia...un lucru important in viata de zi cu zi?




Hmm...e importanta prietenia in viata de zi cu zi?DA si f mult....cum poti trai p pamant fara a avea un prieten sau fara a fi tu un prieten cuiva...In zilele noaststre sunt multi,care iti spun ca ,da,suntem prieteni,iar cand a plecat de langa tine,incepe sa te vorbeasca.Desi multi par a ne fi prietene d fapt ne trezim ca nici unul nu e...asa cum credeam...Cel mai rau e intre 2 chiar 3 fete...uneia i se pare ca ii dai atentie prea multa celeilalte...si tot asa....bun...Ajungi la o varsta,nu ink matura sa poti vedea lucrurile asa cum stau de fapt,si nici nu ai cum sa le vezi daca prietena ta are grija sa l ascunda cat mai bn,dar uite ca vine si ziua cand le da p fatza....si nu iti spune tie ...ci te lasa sa vezi cu ochii tai...cat d bn a putut juk teatru....in fine....prietenia aadevarata,vine din interior,..toti avem un loc acolo undev langa inimioara.Unii il umple cu dragoste,tandrete,bunatate,sinceriatte,intelegere,respect cu tot c e bn....altii cu ura,invidie,numai sa faca rau...deci suntem p Pamant 2 feluri de oamnei....eu fac parte din prima:D...care ma cun stie ca nu ma laud degeaba....Prietenia e un dar de la Dumnezeu,ni-l da sa ca sa stim c sa facem cu el,sa ne gasim cati mai multi prieteni,sa-i iubim,sai respectam,sa-i intelegem sa le fim alaturi cand au nevoie de noi,sa renuntam la idealuri in viata daca acel ideal apartine celui care ne e prieten,chiar daca ni-l dorim....multi nu fac asa....desi stiu ca tu pt acel ideal traiesti,respiri,zambesti,din contra face tot ce-i sta in puteri pt a ti-l lua....desi dupa toate astea urmeaza ca tu sa te stingi incet incet....C e mai frumos in viata decat prietenia,dragostea fericirea...sarutul unui parinte p frunte ,sarutul persoanei iubite care te trezeste dimineata,zambetul care ti-l ofera cand nu are altceva in schimb.....M-am trezit intr-o dimineata cu un sarut dulce....simteam ca deja sunt in al noualea cer....pacat ca a fost numai o singura dimineata....dupa toatea astea....nu mi-au ramas decat zambetul cel pur .sincer,plin de bucurie cand ma vedea,se citea iubirea in chip.....toate a stea au fost odata......acum diminaeta ma trezsec ca si cum a mai trecut o zi din viata mea....simti cum ti se scurge viata printre degete si din cauza unei sperante false nu puteai face nimic,zambetul care candva imi facea ziua senina acum imi acopera cerul cu nori.....si te intrebi,de ce tocmai eu,de ce tocmai mie....ascultand o melodie de a lui richard clayderman...cu ochii inchisi,visand la o zi senina...brusc un buzzzz care te trezeste,deschizi ochii,privesti in jur,simti cum inima ti se frange,cum nu mai bate...fugi afar sa cauti cerul senin care te intimpina odata,dar imediat c ajungi afar....te opresti uimita,fara sa iti vina sa crezi...e furtuna....te uiti in sus...incercand sa-L privesti p EL si cu lacrimi c iti frang inima il intrebi...de ce??...iar EL cu glasul trsit iti va sopti...ti-am dat SOARELE,DIMINETILE CU ZAMBET...dar tu....nevazand....i le-ai dat prietenei.....desi....EU ti le-am dat tie!!!

2 comentarii:

victoria-valentina alexe spunea...

gabi...vrei sa fii prietena mea, PENTRU CA AM AUZIT CA ESTI O PRIETENA FOARTE, FOARTE BUNA!? :D

A fost odata ca-n povesti... spunea...

certo!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:**:*:**: