joi, 16 octombrie 2008

Dezamagire....


De cele mai multe ori ne intrebam,daca putem merge in viata fara a dezamagi p cnv cu ceva,sau chiar p noi insine...din cate cred eu...nu putem....fiecare la randul nostru facem cate ceva la care persoana din jurul nostru nu se astepta si poate ca o ranim mai mult decat credem.De ce nu treb sa ne gandim?Poate persoana aceea are cva pt mn,niste sentimente,ma iubeste,a fost alalturi de mn,a riscat pt mn...dc trebuie sa o ranim cat putem de tare....in ciuda faptul ca i-am gresit enorm de attatea ori sii ma iertat neconditionat.Dc unii nu pot gandi asa?Cu c ii ajuta sa faca atata rau?Desi au trecut cateva ore bune.....tot nu imi revin...sunt continuu intr-un soc....ma intreb cum a putut face asa ceva???Dc tocmai la cn ma asteptam mai putin....Sunt fericita,am trecut cu brio examenul pt permis:D.....va rog...dar trebuia sa apara cva care sa ma nelinisteasca...in fine ...toate trec cu brio deoarece sunt o fata cu multa credinta ,si cel de sus ma ajuta mult......cn stie,cunoaste:)))mda....desi unora li se par multe lucruri stupide...eu pun mult suflet,ma consum din orice...dar la ce ma asteptam mai putin,sa intampalt azi....ce sa mai zic.....e de groaza.....STAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII...c e cu atata smiorcaieli...nu ma asteptam si gata...sa intamplat si bafta...daca esti prost...stai frate acolo in continuare...:):)))eu bninteles am capul sus...privirea inainte.....si nici nu te cunosc...kiss my friends...............................d luv u 4ever....

2 comentarii:

victoria-valentina alexe spunea...

hmm...nu merita, stim amandoua!hai ca va fi bine, nu-i asa!?curaj!!!peste cativa ani vom rade de ceea ce se intampla acum, cum radem de scrisorile si iubirile din copilarie...

A fost odata ca-n povesti... spunea...

dap!sperrrrrrrrrrr:((