luni, 24 noiembrie 2008

BE STRONG!!!


Nu merita!....cate sinucideri in ultima vreme!!!tineri care nici macar nu au prins gustul vietii ...si totusi,o dovada de lasitate intr-un fel...:(sa te dai batuta dupa prima incercare,totusi spunem la un moment dat...nobody loves me....o sa imi tai venele,o sa ma spanzur...dar suntem constienti ca nu o putem face.Nu stim de ce ...uneori spunem ca suntem prea lasi!ca nua vem curaj sa o terminam odata cu viata!!!dar p alta parte,suntem ,dimpotriva f curajosi..si avem curaj sa luam viata i piept in continuare...cu bune si cu rele....mai mult cu rele,dar c conteaza??pana la urma.....pt nimeni si nimic p lumea asta nu merita sa ne dam viata!!!pt ca nu avem decat una ...si asta f scurta....de ec nu incercam sa vedem si partile ei bune??de ce sa trecem cu vederea micile placeri ale vietii??pt simplul fapt ca sunt gratuite si la indemana oricui...iar as te sinicizi pt ca nimeni nu te iubeste...sa te sinucizi ca te-a inselat....sau sa te sinicizi pt ca te-a parasit...NU MERITA NICIODATA!!!!!!!!!Am invatat ca trebuie sa traiesti fiecare clipa,de parca ar fi ultima din viata ta!!!Am invatat ca nu exista prieteni adevarati,si k prietenia adevarat nu inseaman perfectiune!Am invatat ca superficialitatea nu duce la nimic...trebuie sa pui suflet in tot ceea c faci,chiar daca uneori mai suferi si mai esti ranita de cei din jur.Probabil...asta e viata!!!Am invatat ca timpul trece prea repede,nu asteapta pe nimeni,am invatat ca niciodata nu profitam de ceea c avem si ca regretele nu isi mai au rostul dupaia!!!!!!!!!!!!!!1Am invatat ca iubirea te face mai bun...cu tine,cu cei din jur...am invatat ca indiferenta doare cel mai tare,prefer sa tipi la mine decat sa ma ignori!Am invatat ca lumea te poate schimba si in rau,dar si in bine,e alegerea ta si nu poti acuza p nimeni de ce ai devenit!am invatat ac daca uneori te gandesti la tine,nu inseamna ca esti egoist..!!ca parerea celor din jurul meu nu valoreaza nimic!!si daca lor nu le pasa...mie de ce mi-ar pasa??am invatat ca lumea nu se invarte in jurul meu,chiar daca uneori imi doresc asta!Am inavat ca daca o persoana te face sa plangi...nu inseamna neaparat ca nu merita...!!am invatat ca a gresi e omenesc,si ca a ierta e cel mai frumos lucru de pe pamant!!putini sint cei care stiu sa ierte cu adevarat!!!Zambeste celor care te urasc,sa simta ura ta!!!Zambeste celor care te iubesc....sa simta dragostea ta!!!,...iar daca intr'o zi cel p care il iubesti...te va trada....ZAMBESTE!!!sa simta indiferenta ta!...asa ca ....be happy....don't cry...:*

Un comentariu:

victoria-valentina alexe spunea...

chiar m-a uimit post-ul asta, multa maturitate si intelepciune in el.sper insa, sa si simti cu adevarat ceea ce ai scris si sa se materializeze puternic in viata ta.pup.

ps:mi-e dor de tine :*:*:*:*