vineri, 28 noiembrie 2008

Am invatat...


Avem timp pt toate.Nu e timp pt un pic de tandrete.Cand sa facem si asta....murim...!Am invatat unelle lucruri in viata!...pe care vi le impartasesc si voua...!Am invatat ca nu poti face p cineva sa te iubeasca...Tot c poti sa face e sa fii o persoana iubita.Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie,altora s-ar putea sa nu le pase.Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata ci p CINE ai,am invatat ca oricujm ai taia,orice lucru are doua fete...am invatat ca poti continua ink mult timp dupa c ai spus ca nu mai poti...am invatat ca sunt oamnei care te iubesc,dar nu stiu sa o arate...am invatat ca atunci cand sunt suparata,am DREPTUL sa fiu suparata....dar nu am dreptul sa fiu si rea...Am invatat ca prietenia adevarat continua sa existe chiar si la distanta,am invatat ca,daca cineva nu te iubeste asa cum ai vrea tu,nu inseaman ca nu te iubeste din tot sufletul,...am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten ...oricum te va rani din cand in cand,iar tu treb sa il ierti pt asta...am invatat ca indiferent cat de mult suferi,lumea nu se va opri in loc pt durerea ta...si daca doi oameni se cearta...nu inseamna ca nu se iubesc,ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc si nu faptele sale...am invatat ca 2 oamnei pot privi acelasi lucru...si pot vedea ceva total diferit.Am invatat ca indiferent de consecinte,cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata...am invatat ac scrisul ca si vorbitul poate linisti durerile sufletesti...am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult,iti sunt luati prea repede...am inavat sa iubesc ca as pot fi iubita...cu timpul,invvet ca,a fi cu cineva doar ca iti ofera un viitor promitator inseamna ca mai devreme sau mai tarziu o sa vrei sa te intorci in trecutul tau...iti dai seama ca a te casatori doar ca ti-a trecut vremea,nu vei avea o casnicie fericita,reusita...,intelegi ca numai acela care te va iubi cu defectele tale,fara a incerca sa te schimbe,poate sa iti ofere toata fericirea p care ti-o doresti,...iti dai seama ca daca stai alaturi de acea persoana,doar pt a nu fi singur,cu siguranta o sa doresti sa nu o mai vezi...iti dai seama ca prietenii adevarati sunt mai pretiosi decat cei mai multi bani...intelegi ca prietenii adevarati sunt putini si cel care nu se lupta pt ei mai devreme sau mai trz o sa se vada inconjurat numai de prieteni falsi...inveti ca vb spuse cu ura intr-o clipa,pot sa raneasca acea persoana toata viata...invet ca,,,sa scuze,orcine poate,dar sa ierte ,numai cel cu o inima mare poate...(~~)...inveti ca,...daca i ranit mult un prieten,f probabil prietenia voastra nu va mai fi niciodata la fel...iti dai seama ca fiecare experienta traita cu fiecare persoana e unica...iti dai seama ca cine dispretuieste si umileste o fiinta umana,mai devreme sau mai trz va suferi umilinte si dispretuiri inmultine...inveti sa construesti toate drumurile tale in prezent,pt ca trenul zilei de maine este prea nesigur ca sa il planuesti...intelegi ca foreta lucrurilor sa se intample va face ca mai trz sa nu fie asa cum ai dorit...iti dai seama ca nu viitorul era cel mai frumos ci momentul p care il traiai atunci...inveti ca a incerca sa ierti...sa-ti ceri iertare....sa spui ca iubesti...sa spui ca iti e dor...sa spui ca ai nevoie...sa spui ca vrei sa fii prieten...in fata unui mormant...nu mai are niciun sens...dar din pacate doar cu timpul putem invata aceste lucruri...si cum astazi este timp...saluta...iubeste...zambeste...ajuta...invata...si....nu uita aceste cuvinte:....Omul devine batran prea devreme si intelept prea tarziu...exact cand nu mai este timp...asa ca ...traieste importanta fiecarei clipe de care ai parte...

Niciun comentariu: