luni, 4 octombrie 2010

Your love is blind...

Nu stiu cu ce as putea incepe desi sunt atat de multe de spus...Oricum,nu ai sa stii niciodata ce scriu sau ce gandesc...!Ai ascultat zgomotul ploii cum cade pe Pamant?Ai urmarit vreodata zborul unui fluture?Ai observat apusul soarelui?Visele nu se risipesc,dar nici nu zboara...daca nu le d-am aripi!Incercam sa definim iubirea intr.un fel,desi ea depaseste orice definitie...De ce nu te pot uita?De ce inca imi amintesc de tine?De ce mie dor de tine?As fi vrut sa iti spun atatea,dar in acelasi timp nu vroiam sa iti spun nimic,sa nu te caut ,sa nu iti d/au niciun semn...si...nu te-am cautat.nu ti-am vorbit,abia daca te-am zarit...as fi vrut sa iti spun atatea,sa iti s-ar in brate,dar nu am facut,a fost ca si cum,nu ne/am fi cunoscut.Nu stiu...a fost bine,a fost rau...Imi pare rau sau nu?Nu stiu...Suntem noi prea rai sau asa e scris sa se intample?Atunci de ce cand cred ca te-am uitat ,imi amintesc iar de tine?De ce atunci cand totul pare atat de usor,devine atat de greu?Cine ar putea raspunde la toate aceste intrabari?De ce imi doresc atat de mut sa ma trezesc in bratele tale?De ce imi doresc atat de mult sa stiu ceva de tine,sa stiu ca nu mai uitat,sa stiu ca inca iiti amintesti de mine?De ce tocmai acum,cand credeam ca te-am uitat?De ce e asa de greu sau in multe cazuri,imposibil sa fii cu persoana care o iubeste?IL intrebam p Dumnezeu,de ce iubim p cnv care nu ne iubeste,sau de ce ne aminteste de ceva ce noi nu ne dorim,ceva ce noi incercam sa uitam?De ce de fiecare data cand esti sigur ca nu mai e nimic,incepe iar?Ce fac eu acum?Sunt la munca si incerc sa fac timpul sa treaca mai repede,ma gandesc la tine...ca de fiecare data...Desi de fiecare data e acelasi se intampla aceeasi chestie,problema se repeta la nesfarsit...vreau un raspuns...e bine?nu e bine?de fiecare data eesti tu...numai tu!Sunt eu de vina?
Nu vreau pareri de rau!Ramai aici,nu ma intreba ce simt.Vei afla cu fiecare zi!

Niciun comentariu: