joi, 11 februarie 2010

Adevarul doare m-ai tare ca minciuna...

....Mdaaaa,ca de fiecare data.Prefer sa traiesc in minciuna decat sa accept adevarul.E trist cum ink dupa atata timp ink imi mai zboara cate-odata gandul la tine...sau poate mereu...s ca nici acum nu vreau sa vad adevarul care imi sta in ochi.E foarte trist si e de plans.Dezamagita,de mine,de toata lumea.Oare imi va spune cnv vreodata adevarul ?sau deja il stiu si imi e greu sa il accept?:(...poate ca in aceste momente cand eu sunt cu moralul la pamant,tu,nici macar nu iti amintesti de mn!(...si eu scriu...scriu...ca doar asa ma mai linistesc.Sa vb?cu cn?..pt ca fiecare are cate o prblm si nu e atent la ale noastre!...c mi-as fi dorit sa fiu m.ai puternica,dar desi asta am vut,nu pot...nu sunt atat de puternica cat as fi vrut si di toate nu a rezultat decat greseli.As vrea sa am puterea sa zic "stop",dar mie frik.de ce?oricum nu am c pierde...pur si simplu ar si stop si atat.O usurare pt aman2!E asa de greu sa fii in plus unde odata erai totul.Iubim si totusi ranim,iubim si totusi gresim.Raspunsuri la miile de intrebari nu exista!As vrea sa am o putere sa pot sterge totul cu buretele,ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat:(...si daca stau n si ma gandesc,buretele e in mana mea,atunci de ce nu strg totul si ast sa se scrie in continuare o alta lectie p care oricum nu o voi invata,ca toate celelalte.As vrea sa plang,dar nu e destul?atatea motive,atatea adevaruri pt ca sa fac ultimul pas si totusi nu il fac.De ce oare?ce e asa greu?Er grea acum f ff multi ani...cand eram bebelus,cand abia ma invata mama sa merg si sa fac primul pas...nici atunci nu a fost asa greu.Diferentza:atunci a fos primul pas din viata mea ,dar ,in schimb asta nu va fi ultimul pas din viata mea,ci ultimul pas dintro etapa a vietii.Deee ceee euuu??????de ce nu altcineva??:(((:(((o zi frumoasa,10 urate....Ma intreb,oare sunt eu anormala?oare nu e iubire ceea c am eu ci o otrava care tine departe iubirea?:(...sau iubirea e otravitoare?:((..sunt iubiri ce nici macar dumnzeu nu le poate lua...dar daca el le da,de ce le ia inapoi?Ma uit p fereastra..ce vad?mm..parcul din fata case-i,masini parcate,niciun suflet....o sosea umeda de ploaie..si cateva picaturi de ploaie.Frig...sinistru....Acasa..hmm..,copii care se joaca prin zapada,babutzele care inoata prin nameti s ajunga la magazin:)...Trzireaaaaa...esti departe:(.....daca as putea striga sa ma auda cnv...dac ochii mai ar putea sa spuna....pffff...c naiva sunt:((...it"s comming...the end!:(

Un comentariu:

A fost odata ca-n povesti... spunea...

:((...lacrimi din inimioara....suspinand:((