marți, 2 decembrie 2008

...si un pic de veselie...


Mda,,,e seara...maine la munk!!!!...corect!tetrales vik!!!...tu ai spus "say chessee"...sa si facut!!//.....te-ai bagat la somn??hmm..nb...curand si eu:D..ca maine e o noua zi:D....am un chef sa ma joc cu papusile:D....sa mai ciordeles ceva prin gard,apoi sa trm scrisori peste portita sa ma iertati:)):)):))...mda...asta e treaba....jocuri,alea alea...dupa o portie buna de joaca urma intodeauna o portie buna de ciufulealea de la mama:D:)):))...voi radeati cu gura pana la urechi...pfff c draci aveam p voi:)))>...amintiri extrem de multe...direct in picioare,scoasa de mama in timp c noi jucam "ascunselea"si eu mai smechera sa o sperii=))...nah ca ma rezolvat ea=))).....valei...imi amintesc de la gradinita cand rambo ia spart capul lui vali=))).....da-i tare rambo...=))) .Apoi la scoala ...si acolo....marea mea dragostea alex=)))...ethan si theresa...love is in the air...=)))pasiune la greu=)))...ora cu scarlat....distractie...nu era ora sa nu ies la tabla,sa nu gresesc..:D si scuza imediat venea"sunt indragostita domn'profesor..:)).da...apoi bineinteles "educatia fizica"....acum sport..wow....c mult mai asteptam:D..jucam handball,desi nu eram asa de buna si in fiecare ora primeam de la domnu'gruia "inele" ..:D...vai de noi...numai noi stiam cat dureaaa:((..:)))se stia..eram zgambeatza:D pt domnu'..:))nu am uitat nici acum:))....insa acuma mi sa schimbat numele..."i'm gaboi"!!:))..ionut m-a botezat:D,ata ete...ehehe..saracutzu de el...c ii mai fac la munca:)))...desi sa dat verdictu ca sunt"decapaj"cum spune el....:))ca doar noi ne iubim:))):)))...mda,altceva...draga mea vik mai lasa-ma cu corectatu tau ca mai inebunit,si daca cineva m-ar zapaci (in afara de tine)ca nu scriu corect,ca bla bla bla,gramatica bunului simt sau draci laci....m-ar durea in "biiip".....sunt cu capul in noriiiiii....si nu numai atat...scriu repede ca pierd trenu...probabil asta e motivul de nu e scris corect,litere inversate....si n greseli..pshhhh....no me interesa..=)))capito???understand??probabil ca da ,probabil ca nu.... .Asa....cateodata stau si ma uit in jurul meu...numai prosti...p bune:))..doamnee is unicata:))=))/....c mie dor de vikkk.....:((..hey dar ne-am vz duminik,la naiba,in puiii mei...sau a lu mamaia=))....depinde in care vrei vik...la naiba:D...da c-am smechera treaba,in club nu am mers...la suc cand am fost,defapt am baut ceai cald....de condus am condus..:d..o daaaa....in puii mei c bucuroasa sunt:)...si vreau sa se stie de la mine pt cei care nu ma plac.....neinteresant!!!cui nu ii convine sa nu bage benoaclele aici...clar??capisiii??in fine...besc pi tuata lumiaaaaaa:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*.....pfff urgenta mare am...."biiiiip"....c ne-am face daca nu ar fi biiippp-u asta...:)):))...vik si c ziceai..."vinerea viitoare a fost la scoala"??=))cu "samanta"care-i treaba??love zici,ah??:))mmm...aaaa....stai sa ma mai gandesc...."umeazama"..in timp..."adi dotoritaaa":))...sa ne amintim cu zametul pana la urechi...stop ca mai departe nu se poate,vrei sa ramai fara urechi....???thoamneeeee....mare e gradina ta ..si c repede am sarit eu gardutzu la tine:D:)):)):))banuiesc,defapt i'm sure ca am gresit:Ddar sincer "mii lene"(asta poate iti dai seama de unde ii:)))))) )sa ma corectez...asa ca daca am gresit...soarta e de vina..stii tu,pierdeam trenul..:):*:**:*:*c sa iti mai zic...ady??varu ideal....dar rambo acu'sa nu se supere ca am 2 veri ideali 2....mishuuu:D:)):Pnah vik ca ti-am facut-o:))..si staicu:D:*:*:*manca-le-as "biiiip"...nu va ganditi la prostii ca ma supar rau de tot....clar??si sa sttiti ca p crapu meu nu l-am uitat,dar se stie ca el e p nr 1:Dheheheeh.....crapu cu crapoaicele:))=)))....baftoasa aia mik...rambo sa cam smecherit...fumeie maritata cu n-spi copchii acasa..nu mai are timp di noi..ete nah poftim cultura acuma...hai gata...bahtalo....vidiamo....cand o vrea domnu!va luv pi tuata lumea:*:*:*:*:*:*:*:*si ink ceva....hai treci acu pisti grisali...mdeaaa??hai nu fi ra??:)):))da??daca tot ziceai ca ma iubesti:D:*:*:*:**:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:

baa....vik...nu ai ce face daca podoaba mea capilara nu functioneste mai mult...imi cresc gliceamiileeeee...:*:*:*:*:*:*:*:*:hai ..pa si pu:D::*:*:

Niciun comentariu: